Boekhouding

Basis Administratie

Omwille van een verregaande regelgeving is het vandaag geen evidentie om een correcte boekhouding te voeren. Als ondernemer heb je nood aan een expert die je bijstaat met kennis van zaken.
Boek een afspraak

FISCOPTI heeft die expertise in huis. Je kan een beroep doen op ons kantoor voor zowel de dagdagelijkse verwerking van boekhoudkundige stukken als specifieke accountancy-opdrachten. Tenslotte vormt een correcte en stipte boekhouding het noodzakelijke fundament onder elke succesvolle onderneming.

Dankzij de doorgedreven automatisering van ons kantoor, voeren wij jouw boekhouding digitaal,  Daardoor hebben wij via een persoonlijk dashboard overal en altijd een actueel zicht op je financiële prestaties.

Deze digitale werkwijze verschaft ons op ieder moment alle noodzakelijke gegevens voor een sterk proactief en persoonlijk advies op maat van jouw onderneming.

DIGITAAL, MAAR PERSOONLIJK EN OP MENSENMAAT

Wij geloven rotsvast in de meerwaarde van een digitale boekhouding. Wij werken hiervoor met een digitaal en online boekhoudingsplatform Exact Online, maar werk je zelf al met een ander platform … dan is dat geen probleem voor ons, wij vinden steeds een oplossing om jouw data in ons systeem over te nemen

Door het inscannen en automatisch inboeken van leveranciersfacturen en beveiligde koppelingen met jouw bankgegevens en facturatiesoftware, heb je net zoals jouw dossierbeheerder bij FISCOPTI, op elk moment een accuraat zicht op je financiële prestaties en je bedrijfsbalans.

Dankzij deze digitalisering sparen we manuele boekingen uit, zodat er meteen ook meer tijd vrijkomt voor diepgaandere analyses met het juiste financieel en fiscaal advies dat je weer vanzelf ten goede komt.

JE VASTE DOSSIERBEHEERDER

Bij FISCOPTI hechten we veel belang aan een persoonlijke benadering van al onze klanten. Elke klant heeft een eigen vaste dossierbeheerder bij ons op kantoor.

Deze vertrouwenspersoon staat garant voor zowel een correcte verwerking van alle gegevens en de tijdige invulling van alle boekhoudkundige verplichtingen waaronder het opstellen en de publicatie van de jaarrekening.

Mails worden steevast binnen de 12 uur beantwoord door onze medewerkers. Je persoonlijke dossier beheerder is niet alleen een expert in accountancy, maar heeft ook kennis van de sector waarin je opereert. Elke dossierbeheerder werkt nauw samen met onze Fiscaal expert, wat ervoor zorgt dat alle mogelijkheden voor fiscale optimalisatie maximaal worden benut.

Hebben wij je interesse gewekt?

Hebben we je interesse gewekt en wil je weten wat wij nog meer kunnen betekenen voor jou?
Boek meteen een afspraak en kom gerust langs. De koffie staat al klaar. 
Of stuur ons een bericht (door op onderstaande knop te drukken), dat kan ook.

 
Contacteer ons